Poikasen kanssa elokuvissa. Kloonien sota katkaisi työajatukset, jotka jälleen kerran kasaantuivat, koska eivät ehtineet tyhjentyä lainkaan. Listaan tuli enemmän lisää kuin sain sieltä pois. Se niin pitää paikkaansa se, että ne asiat joita välttelemme on kohdattava, tavalla tai toisella. Niin kuin esimerkiksi nämä työt minulla, mitä vähemmän niitä toivon olevan, sitä enemmän niitä on!

ja sitten on vielä ne ihmiset joita haluaisi välttää, tai mikä parasta, oman elämän helpottumisen kannalta, poistaa kokonaan planeetalta, siitä eksistenssin piiristä jonka tunnemme, niin ei &%¤#&%¤#"?%, eikö ne laiteta asumaan viereen tai työhön tähän minun elämäni piiriin?

Puhuin monikossa, mutta tarkoitan yhtä. Luojani haluaa minun oppivan. Mestarini oppilas olen ja siinä on opittava nöyräksi. Tänään en enää hymyillyt, pistin vastaan, mutta teen pyydetyn kuitenkin, koska en halua enempää ihmisiä vaivata.

Kohta se loppuu. Ihana nainen teki pahvisen aamu"kamman" seinälleni. Siinä on enää viisi piikkiä.

Iltarukouksessa toivon hänellekin kaikkea hyvää,

sellainen olen.