la klo 11.00 Lähdin shoppaamaan. Saksassa on mainiot ja edulliset rättimarkkinat. Minulla oli pitkä lista kaikkea mahdollista katsottavaa. Itseni lisäksi tarkoitus oli vaatettaa tuomisilla myös Suuri rakkaus. Ensimmäisestä kenkäkaupasta löytyy kolmet tossut viidelläkympillä.

la klo ~14.000 Saan rauhassa tutustua S´Oliversin ja Espritin tarjousrekkeihin, ennen kuin nälkä yllättää ja sisko soittaa, sovitaan treffit eilisestä tutun Irkkubaarin terassille.

la klo 15.00 Istun terassilla ja katselen kerran vartissa näyttäytyvän tarjoilijan huteraa otetta. Pöytä toisensa jälkeen on tyhjentynyt ympärillä, mimmi on ilmeisesti vielä krapulassa tai muuten aivan pihalla. Sisko on eksynyt kahden metropysäkin matkalla.

la klo 15.15 Sisko on katsellut minuutin terassitytön työskentelyä ja toteaa huikanvälien jäävän liian pitkiksi, marssii sisään Irkkubaariin ja hoitaa omat ostoksensa siellä. Unohtaa tuoda minulle mitään, janottaa katsella siskon siideriä ja lasissa hikoilevaa vettä. Oli kuulemma vetänyt vodkatasurin siinä tiskillä.

la klo 15.30 Olen vartin aikana kuullut eilisillan homo-suutelo-fiaskosta nyt jo kolmasti. Saamme tilattua ruokaa.

la klo 16.00 Maksamme ja lähdemme. Ilmoitan haluavani käydä vielä yhdessä kaupassa ennen hotellille menoa. Siskolla rupeaa tasoittavat vaikuttamaan ja hän ilmoittaa aloittavansa shoppaamisen todenteolla.

la klo 16.15 Sisko kyllästyy tahtiini ja lähtee omille teilleen, "omanlaisiinsa kauppoihin"! Sovimme tapaavamme hotellilla.

la klo 17.00 Sisko soittaa ja kertoo olevansa valmis ja istuvansa jossain terassilla. Minä olen vielä samaisen puodin sovituskopissa ja melkein valmis, toivon, että odottaa minua, olut maistuisi...

la klo 17.05 Sisko soittaa missä viivyn.

la klo 17.10 Sisko soittaa ja ilmoittaa lähtevänsä hotellille.

la klo 19.00 Käväisen terassin kautta. Hotellilla sisko vetää hirsiä. Herää kun tulen sisään ja ryhtyy esittelemään ostoksiaan. Kolme isoa kassillista tavaraa ja vaatteita (45minuutissa) joita ei edes muistanut ostaneensa.

la klo 21.00 Tohinaa ja tupsuttelua. Lähden tapaamaan vanhaa ystävää ja sovitaan että soitan missä sisko on.

la klo 22.00 Sisko soittaa, että on Mäkkärissä ja että menee nukkumaan. "Tää kaupunki on niiiiin nähty".

Mä sitten tykkään mun siskosta :-D