Repii hiuksia päästään hän!

Kela-peikko on taas kehissä. Luoja suokoon mulle työtä, jottei koskaan tarvitse enää...

Muutan. Ensinnäkin uuden asuntoni edellinen asukas on mahdottoman nihkeä näyttämään kämppää mulle . Toiseksi asuntoon pääsy yleensäkin on hankalaa, edellinen asukas kiukuttelee avainten luovutuksen kanssa ja sain sovittua, että vaihdamme avaimet lennossa. Kiinteistöyhtiö on nimittäin sitä mieltä, että minun tulisi odottaa maanantaille, että avaimet tulisi vaihtaa kiinteistöyhtiön kautta, vaikka asunto on tyhjä launtaina ja minulla olisi eka vuokrapäivä sunnuntai. Argh!

Kolmanneksi: olen maksanut nykyisestä asunnosta vuokraa etukäteen ja pyysin, että ylimääräiset voisi siirtää uudelle vuokra"tilille", siinä ei ole ongelmaa, mutta siinä on, että Kelan maksamaa asumistukea ei saa siirrellä. Eli, koska olen kiireissäni asian aikaisemmin unohtanut hoitaa, niin jää vuokraosuus vajaaksi, koska Kelan asumistuki menee väärälle tilille. Se palautetaan Kelaan, missä ehkä joskus saadaan käsiteltyä muutosilmoitukseni... Lopulta asumistukea saan vain kahdelta kuukaudelta enää, koska sitten tulot on sitä luokkaa etten ole siihen oikeutettu. Lopulta, kun kesä kallistuu sykyyn...

Ihan kuin ei olisi tarpeeksi stressiä pakertaa pro seminaaria ja muita opintoja tuolla intensiivi-harjoittelu-jaksolla.

Multa hajoo pää!