Päässä tällä hetkellä:

- Siivous ja peikkometsän omenankukkien kuvaaminen.

- Radiossa Pauliina Siniauereen ääni :-D

- Eiliset pirskeet: Tulevaan työyhteisöön kannattaa aina tutustua pienessä hiprakassa. Yhteisön oma "Rita Tainola" oli mainiota seuraa, erityisesti koska häneltä kuulee kaiken vaietun Tiedon. Sydämeen jäi sykähtämään se parrakas miekkonen, joka oli juonut valmiiksi jo liikaa... Tarvitsee jonkun ottamaan ohjat, harmi kun ei pysty siihen itse, olisi mainiota mies-ainesta *silmäniskuja niin että kramppaa*

- herra Baijerin lemmekäs kirje ja "lahja" saksanmaalta. Olen koko ajan enemmän sitä mieltä, ettei hän haluakaan tuntea minua sen enempää, olen kiiltokuva: ollut ja tulen hänelle olemaan aina. Tuskaista ottaa vastaan sellaista projisointia, menisi itseensä saatana! En minä tästä nytten salamanlailla häneen rakastu, etenkin, jos toinen painostaa tuolla tavalla!!!! Sain paketin, missä oli hänen vanhan autonsa (romutettu reilu vuosi sitten) nokkamerkki *erittäin hämmentynyt ilme* -tavallaan romanttista, koska vietimme siinä autossa monta yhteistä hetkeä, mutta: se oli vain auto!?! Nyt on kuulkaa säälitkin kaukana, ja se on meikäläiseltä erittäin harvinaista. Klassinen rakkauden karkoitus.

- Uudet vaatteet roikkuvat huoneeni ovessa. Tuijotan niitä ennen nukahtamista ja olen hämilläni... Mihinkähän tässä on oikein ryhtymässä...

611732.jpg

- Eikun siivoamaan :-D