Tutkimus meni uusiksi. No se oli odotettavissa. Parasta se, että siellä päässä on tapahtunut opettajavaihdoksia postiiviseen suuntaan. Voi miten hienoa on, kun on ihminen joka osaa lempeästi ja kannustavasti ohjata oikeaan suuntaan. Ei suoraan sylkäise silmille, ettei tästä mitään tule, niinkuin silloin syksyllä tapahtui.

Hain kirveen kaivosta. Laitoin vielä yhden duunihakemuksen, extemporé!

Ja harjoittelu on mennyt mainiosti. Olen hiukan epävarmana sen opettajan valvovan silmän alla, sen se edellinen sai aikaan. Vaikka tämä suoraan sanoi minua tänään "karismaattiseksi"... ja kiitti siitä kyvystä jolla näen heidät. Koulun kauhuluokka on ollut sulaa vahaa käsissäni nämä kaksi tuntia ja tänään sain sen kaiken teiniankstin vääntymään draamaan, tekivät ne ihan itse ja ne olivat hienoja ne spektaakkelit. Kyllä tämäkin ala, se voisi olla kyllä. Shau-ma-mal.

"Vapaa" ilta. Menen nukkumaan. Olen rauhallisen onnellinen ja tyytyväinen. Jotain on tulossa, mutta sillä ei ole kiire. Ehkä seuraava postaus tulee, kun olen katsonut kotini ikkunoista. Lukekaa sillä välin vaikka tuota.

Mietin runotorstaille mun lempisanaa...